Často kladené otázky (FAQ)


1. Čo je Glamorama?
Navrhnutá a vyrobená na Slovensku, naša tvorba vzdáva poctu modernej žene.  Od prvej skice, cez šitie až po fotenie a modelky všetko zastrešujeme na Slovensku s lokálnym tímom profesionálov. Každý model vyrábame v obmedzenom počte kusov a našou ambíciou je byť základným kúskom na špecilne príležitosti v šatníku každej ženy. 


2. Prečo je väčšina modelov S/M?

Momentálne produkujeme menšie štúdiové kolekcie vo vzorovej veľkosti S/M, táto veľkosť je pripísaná vysoko elastickým modelom, inak tvoríme vzorové šaty veľkosti S. Akonáhle to bude v našich silách, plánujeme rozšíriť skladové zásoby o viacero veľkostí v ponuke. Sme inšpirovaní krsou ženského tela a chceme v budúcnosti plniť túžby každej modernej žene bez ohľadu na veľkosť.

Kým sa nám podarí tento ďalší krok, iné veľkosti šijeme s dodacou lehotou 14 dní. Približne toľko nám trvá  ušiť a doručiť nový model


3. Ako nakupovať?

Vybrané šaty vložte do nákupného košíka a postupujte podľa uvedených krokov na obrazovke. Ak sa vám nedarí pridať produkt, je možné, že sa vypredal skôr, ako sme stihli urobiť webový update. V prípade akýchkoľvek komplikácií sa vždy na nás môžete obrátiť. 


4. Je možné si šaty vyskúšať?

Náš obchod je výhradne online.  V prípade pochybností ohľadom strihu, materiálu či veľkosti vám radi poradíme telefonicky na 0904900890, alebo mailom na info@glamorama.sk. Každá žena má iné požiadavky na spoločenské šaty, chapeme, že nie vždy sú fotografie modelky postačujúce. Na našom instagramovom profile nájdete aj videá zo všetkých šiat. 

5.  Čo ak mi šaty nesadnú podľa predstáv?

Nenosený a nepoškodený tovar je možné vrátiť do 30 dní od zakúpenia. Návod na vrátenie bude v príbalovom letáčiku pri doručení zásielky. 


6. Ako zistím, že proces nákupu prebehol správne?

Po ukončení nákupu obdržíte email s potvrdením prijatia objednávky. 


7. Môžem upraviť alebo zrušiť svoju objednávku?

Áno, objednávku je možné zrušiť do 30 minút telefonicky alebo emailom.


8. Môžem zmeniť adresu dodania pri už odoslanej objednávke?

Kontaktujte nás telefonicky. V prípade, že zásielka nebola ešte odovzdaná kuriérovi, môžeme adresu ešte zmeniť. 


9. Ako môžem uplatníť zľavový kód?

Pokiaľ máte zľavový kód alebo poukážku, v nákupnom košíku je možné tento kód uplatniť pred vstupom do pokladne. Jednoducho ho vložte do políčka "zadajte svoj kód" a systém automaticky odráta vašu zľavu.


10. Môj zľavový kód nefunguje, aký môže byť dôvod?

- zľavový kupón už bol uplatnený

- zľavový kupón neplatí na všetok sortiment

- zľavový kupón bol vystavený na konkrétny zákaznícky účet

V každom z týchto prípadov nás neváhajte kontaktovať pre ďalšiu asistenciu.