Často kladené otázky (FAQ)
1. Čo je Glamorama?
Navrhnutá a vyrobená na Slovensku, naša tvorba vzdáva poctu modernej žene. Od prvej skice, cez šitie až po fotenie a modelky všetko zastrešujeme na Slovensku s lokálnym tímom profesionálov. Momentálne šijeme nové modely len na objednávku a v časti OUTLET si môžete zakúpiť existujúce modely predošlých kolekcii za výrazne zvýhodnenú cenu.
2. Prečo je väčšina modelov S/M?
V našom outlete sa nachádzajú vzorové modely menších štúdiových kolekcií, šitie na mieru je samozrejme dostupné v akýchkoľvek veľkostiach.
3. Ako nakupovať?
Vybrané šaty vložte do nákupného košíka a postupujte podľa uvedených krokov na obrazovke. V prípade šiat na mieru vás budeme obratom kontaktovať. Ak sa vám nedarí pridať produkt, je možné, že sa vypredal skôr, ako sme stihli urobiť webový update. V prípade akýchkoľvek komplikácií sa vždy na nás môžete obrátiť.
4. Je možné si šaty vyskúšať?
Náš outlet je výhradne online. V prípade pochybností ohľadom strihu, materiálu či veľkosti vám radi poradíme telefonicky na 0904900890, alebo mailom na info@glamorama.sk. Každá žena má iné požiadavky na spoločenské šaty, chapeme, že nie vždy sú fotografie modelky postačujúce. Na našom instagramovom profile nájdete aj videá zo všetkých šiat. Pri šití šiat na objednávku sú v yákladnej cene zahrnuté dve osobné skúšky šiat s našou dizajnérkou, ktorá sa uistí, aby boli šaty ušité presne podľa vašich predstáv.
5. Čo ak mi šaty nesadnú podľa predstáv?
Nenosený a nepoškodený tovar z outletu je možné vrátiť do 15 dní od zakúpenia. Návod na vrátenie bude v príbalovom letáčiku pri doručení zásielky. Modely objednané a šité na mieru nie je možné vrátiť.
6. Ako zistím, že proces nákupu prebehol správne?
Po ukončení nákupu obdržíte email s potvrdením prijatia objednávky.
7. Môžem upraviť alebo zrušiť svoju objednávku?
Áno, objednávku je možné zrušiť do 24h telefonicky alebo emailom.
8. Môžem zmeniť adresu dodania pri už odoslanej objednávke?
Kontaktujte nás telefonicky. V prípade, že zásielka nebola ešte odovzdaná kuriérovi, môžeme adresu ešte zmeniť.
9. Ako môžem uplatníť zľavový kód?
Pokiaľ máte zľavový kód alebo poukážku, v nákupnom košíku je možné tento kód uplatniť pred vstupom do pokladne. Jednoducho ho vložte do políčka "zadajte svoj kód" a systém automaticky odráta vašu zľavu.
10. Môj zľavový kód nefunguje, aký môže byť dôvod?
- zľavový kupón už bol uplatnený
- zľavový kupón neplatí na všetok sortiment
- zľavový kupón bol vystavený na konkrétny zákaznícky účet
V každom z týchto prípadov nás neváhajte kontaktovať pre ďalšiu asistenciu.